Продуктов номер
Каталог по марки
Въпроси и отговори
Трябва ли да съм регистриран в сайта за да си направя поръчка?
Не. Регистрацията на сайта е безплатна и само по ваше желание. Но ако искате да виждате подробна информация за вашите поръчки и да не попълвате всеки път информацията за доставка, ще ви бъде по-удобно да си направите регистрация.
Как да намеря и поръчам търсената от мен част?
- Изберете марката и модела на автомобила от менюто в ляво на сайта www.Avto.bim.bg;
- Изберете какъв тип е търсената част (пример: огледало, борня, калник, ремък и тн.);
- Повече информация за показаните артикули можете да получите като натиснете снимките им;
- С натискане на бутона Вие добавяте продукта в количката си;
- Бутонът Ви връща обратно, за да продължите пазаруването и добавянето на артикули в количката;
- Бутонът позволява да се променят желаните бройки от всеки един артикул в количката;
- Бутонът продължава към формата за въвеждане на адрес за доставка;
- След попълване на данните за доставка и избиране на типа доставка натиснете , за да прегледате избраните продуктите, адрес за доставка, крайна сума и данни за контакт;
- Финализирането на поръчката става с бутона ;
- Поръчката е изпратена. След преглед наш служител ще се свърже с Вас за уточнения и потвърждение.
Ако изпитвате затруднения във всеки един момент можете да ни пишете чрез формата за контакт, skype:bim.bg или в работно време да се обадите на тел.029 037 970
Кое е ляво, дясно, отпред, отзад на моя автомобил?
Какви са видовете диодните LED крушки и къде в автомобила се използват?
- Служещи за мигачи, габарити, странични светлини, във врати: T10
- Служещи за стопове, мигачи: T20 1156/1157/3156/3157/7440/7443
- Служещи за плафони, светлини за номер, светлини в купето: T10 FESTOON
- Служещи за халогени и фарове: H1/H3/H4/H7/H8/H11880/881/9004/90079005/9006
Какво представляват едрогабаритните части и как изглеждат?
Какво означават съкращенията H/B, SDN, SW, P/U, L/B, 2D, 3D и тн.?
- SDN - Sedan (Седан);
- H/B - Hatchback (Хечбек);
- SW или S/W - Station Wagon (комби);
- L/B - Lift Back (междинно между комби и хечбек);
- P/U - Pick Up (Пикап);
- 2D - two doors (две врати);
- 3D - three doors (три врати);
- 4D - four doors (четири врати);
- 5D - five doors (пет врати).
Какво означават буквите и цифрите на гумите ми?
Как мога да се свържа с вас ако имам въпроси?
Използвайте посочените телефони, skype и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.
Кога ще получа поръчаните продукти и трябва ли да плащам нещо допълнително?
- Клиентът заплаща само изписаната в сайта стойност на продуктите плюс стойността на доставката начислена от куриерската фирма;
- В почивни дни и официални празници се приемат само поръчки онлайн направени през сайта и не се извършват доставки до клиенти;
- Продукти се изпращат само след като наш служител се е свързал с вас за потвърждение на поръчката ви. Преди това заявката се смята за непотвърдена и не се обработва;
- Всички продукти могат да бъдат получени на място от наш обект, освен ако те не са изчерпани. При недостатъчна наличност или друго обстоятелство БИМ БГ ООД уведомява клиента в най-кратки срокове и уточнява с него възможните варианти за доставка;
Мога ли да откажа от поръчката си?
Да можете. Като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:
- Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
- Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;
- При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;
- Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай, Вие трябва да върнете стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост, като разходите по транспорта са за ваша сметка! При неизпълнение на това условие БИМ БГ ООД си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването й.
Мога ли да върна поръчката си?
Да можете.
Условия за връщане на стока:
- Опаковката на стоката, както и самата стока, не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента!
- Разходите по транспорта за доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя!
Може ли едностранно да откажете да изпълните моята поръчка?
Да можем. Но това става само при някои от следните независещи от нас ситуации.
- Подадените данни (адрес, телефон или име) в поръчката са некоректни;
- Няма достатъчна наличност от поръчаните от вас продукти за осъществяване на поръчката;
Във всички случаи, ако телефонът е актуален, наш служител ще се опита да се свърже с Вас и да отстрани нередностите преди да прекрати поръчката.
БИМ БГ ООД си запазва правото да променя цените на показаните в сайта продукти.
Също така снимките на продуктите са примерни може да има разминаване в цветовете, ако те не са изрично упоменати.
Мога ли да получа отстъпка при положение, че имам сервиз или магазин за авточасти?
Ако имате сервиз, магазин, автоморга или автопарк от поне 3 автомобила, можете да попълните заявление за регистрация сайта ни от тук, или да се свържете с нас на посочените телефони и мейл адреси тук. След уточнение на дейността и контактите Ви ще получите индивидуална отстъпка с достъп до онлайн каталога ни, както и преференциални условия за доставка.
Изкупувате ли стари акумулатори и батерии?
Не. Не изкупуваме стари акумулатори! Старите акумулатори и батерии се предават от клиентите в пунктове за разкомплектоване, разделно събиране и вторични суровини!
Какви права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП)
Като потребители Вие се ползвате от протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.